top of page
  • contact457686

Google Arama Geçmişi Silme

Google Arama Geçmişi Silme Nasıl Yapılır? diye internette sürekli aratıyoruz. Google da yaptığınız tüm aramalar kayıt altında tutuluyor ve kimimiz bundan rahatsız olarak silmek istiyor işte bu yazımızda arama geçmişimizi nasıl sileceğimizi öğreneceğiz.

Arama Geçmişi Silme hem telefon hem de bilgisayar üzerinden nasıl sileceğinizi anlatacağız. Bu işlemleri çok kolay bir şekilde yapabilecek ve kaydedilme korkusunuz atlatacaksınız.

Google Nedir?

arama geçmişi silme

Kurucuları Larry Page ve Sergey Brin olan 1998 yılında ABD Kaliforniya eyaletinde kurulan Google, dünya genelinde en çok aranılan ve en çok kullanılan arama motorudur. Hakkında araştırma yapmak istediğiniz konuyu arama motoruna yazarak bilgi alabilirsiniz. Google'da sıralanan içerikler ve internet siteleri popülariteye göre listelenmektedir.

Google Chrome Arama Geçmişi Silme Nasıl Yapılır?💭

Bilgisayar, Android ve IOS'ta nasıl Google arama geçmişinizi silebilirsiniz onları adım adım göstereceğiz.Bu sayede artık Google hesabınızda herhangi bir arama geçmişi kalmamış olacak.

Bilgisayarda Arama Geçmişi Silme 🟠

Bilgisayarda arama geçmişi silmeyi 3 farklı şekilde nasıl silebileceğinizi göstereceğiz. Bunlar Google etkileşim, Google Chrome ve Opera GX'dir.

1)Google Etkileşim İle Arama Geçmişini Silme 🟧

Google etkileşim ile 6 adımda Google arama geçmişini nasıl sileceğinizi ve nasıl kapatacağınızı göstereceğiz;

1.Adım: Google arama geçmişi silme bağlantısına tıklayarak siteye giriniz.

2.Adım: Google hesabınıza giriş yapınız.

geçmiş silme

3.Adım: Google hesabınızı giriş yaptıktan sonra gelen sayfada Google arama geçmişiniz bulunmaktadır.

4.Adım: Bu sayfada isterseniz tek tek isterseniz belli bir tarih aralığını isterseniz de komple arama geçmişinizi silebilirsiniz.

5.Adım: Arama geçmişini tek tek silmek için; Silmek istediğiniz aramayı seçin ve çarpıya tıklayarak "sil" seçeneğine tıklayın.

geçmişi temizle

6.Adım: Belli bir aralık veya tamamını silmek için vermiş olduğumuz sayfada "sil" seçeneğine tıklayınız.

google geçmiş

Bu adımlarla Google arama geçmişinizi nasıl sileceğinizi öğrenmiş oldunuz. Peki nasıl devre dışı bırakacağız? Vermiş olduğumuz linkte Web ve Uygulama Etkinliği, Konum Geçmişi ve YouTube Geçmişi diye sekmeler var, bunlara tıklayarak "kapat" tuşuna basarak durdurabiliriz.

tam geçmişi göster

2)Google Chrome İle Arama Geçmiş Silme 🟨

Google Chrome ile 5 adımda tarayıcı geçmişinizi nasıl sileceğinizi göstereceğiz;

1.Adım: Google Chrome uygulamasını açın.

2.Adım: Uygulama açıldıktan sonra sağ üstte bulunan üst üste duran üç noktaya tıklayın.

google geçmişi silme

3.Adım: Açılan sekmelerde "geçmiş > geçmiş" sekmesine tıklayın.

google geçmiş silme

4.Adım: Açılan pencerede solda bulunan "tarama verilerini temizle" yazan yere basın.

google arama geçmişi

5.Adım: Bu pencerede silmek istediğiniz zaman aralığını seçiniz. Seçtikten sonra tarama geçmişi, çerezler ve diğer site verileri, önbelleğe alınan resimler ve dosyalar yazanların yanında bulunan kutucukları isteğinize göre kapatıp açarak seçiniz. Seçtikten sonra "verileri temizle" tuşuna tıklayınız.

google arama geçmişi kapatma

3)Opera GX İle Arama Geçmişi Silme 🟩

Opera ile 5 adımda nasıl sileceğinizi göstereceğiz.

1.Adım: Opera tarayıcısını açınız.

2.Adım: Açılan Pencerede en sol üst bölümde bulunan opera logosuna tıklayın.

google arama geçmişi görme

3.Adım: Tıkladıktan sonra açılan seçeneklerde "geçmiş > geçmiş" e tıklayınız.

geçmiş nasıl silinir

4.Adım: Açılan bu pencerede silmek istediğiniz aralığı veya tamamını seçiniz. Seçtikten sonra tarama geçmişi, çerezler ve diğer site verileri, önbelleğe alınan resimler ve dosyalar seçeneklerin yanındaki kutucukları isteğinize göre seçin. Seçtikten Sonra "verileri temizle" tuşuna basın.

geçmiş göster

Android'te Google Arama Geçmişi Silme 🟡

Android telefonlarda 5 adımda nasıl Google arama geçmişi silebiliriz? Şimdi sizlere Android işletim sistemine sahip cihazlarda Google arama geçmişi silme adımlarına anlatalım;

1.Adım: Google uygulamasını açınız.

2.Adım: Ekranın sağ en üstte bulunan üst üste üç noktaya tıklayın.

3.Adım: Çıkan seçeneklerde "geçmiş" yazan yere tıklayın.

4.adım: Açılan pencerede "tarama verilerini temizle" yazan yere tıklayın.

5.Adım: Bu pencerede silmek istediğiniz zaman aralığını seçiniz. Seçtikten sonra tarama geçmişi, çerezler ve diğer site verileri, önbelleğe alınan resimler ve dosyalar yazanların yanında bulunan kutucukları isteğinize göre kapatıp açarak seçiniz. Seçtikten sonra "verileri temizle" tuşuna tıklayınız.

Samsung google arama geçmişi silme, Huawei google arama geçmişi silme ve General google arama geçmişi silme yöntemlerini de Android google arama geçmişi silme yöntemine dahildir.

iPhone Google Arama Geçmişi Silme 🟢

IOS telefonda 5 adımda nasıl Google arama geçmişi sile bilirsiniz onları göstereceğiz.

1.Adım: Google Chrome uygulamasını açınız.

2.Adım: Ekranın sol alt köşesinde bulunan üst üste uç noktaya tıklayın

3.Adım: Çıkan seçeneklerde "geçmiş" yazan yere tıklayın.

4.Adım: Açılan pencerede "tarama verilerini temizle" yazan yere tıklayın.

5.Adım: Tarama geçmişi'ni kontrol edin. Varsayılan olarak işaretlenmiş olabilir.

6.Adım: Silmek istemediğiniz diğer öğelerin işaretini kaldırın.

7.Adım: Tarama Verilerini Temizle > Tarama Verilerini Temizle'ye dokunun.

8.Adım: Sağ üstte Bitti'ye dokunun.

Böylece hem bilgisayarda hem Android'te hem de IOS'ta nasıl Google tarama geçmişinizi silmeyi öğrendik.

Google Arama Geçmişi Silme Nasıl Yapılır? Nereden Yapılır? adlı yazımızı okuduğunuz için teşekkür ederiz umarım sizlere yardımcı olmuşuzdur. Merak ettiğiniz soruları yorumlar kısmında bize sorabilir, vermek istediğiniz farklı taktikler varsa bunları da bizlere ve diğer okurlarımıza belirtebilirsiniz.

Bunun gibi içeriklerimiz için bizleri takipte kalın. İsterseniz şu yazılarımıza da göz atabilirsiniz.

  • Valorant grafik ayarları

  • Faceit Nedir?

  • Google arka planı değiştirme

Google Arama Geçmişi Silme ile Alakalı Sık Sorulan Sorular 💬

Arama geçmişi nasıl silinir? 💬 Google Etkileşimde sil butonuna basarak silebilirsiniz. ✔️ Telefon arama geçmişi silme nasıl yapılır? 💬 Telefonlarda arama geçmişi silme işlemi IOS Google arama geçmişi silme ve Android Google arama geçmişi silme diye ikiye ayrılmaktadır. Hangi işletim sistemini kullanıyorsanız, ona göre makalemizde yer alan yöntemi kullanabilirsiniz. ✔️

Teknoloji bağlantısından benzer diğer içeriklerimizi de inceleyebilirsiniz. Wikipedia bağlantısından Google hakkında daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz.


1 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Mimari Cizim Programlari

Mimari çizim programları, mimarlar, mühendisler ve inşaat müteahhitleri gibi profesyoneller tarafından kullanılan yazılımlardır. Bu programlar, mimari tasarımların ve projelerin çizimlerini, 3D modell

Animasyon Yapma Programları

Animasyon yapma programları, animasyon oluşturmak için kullanılan yazılımlardır. Bu tür programlar, çizimleri veya 3D modelleri kullanarak hareket ettirilebilen animasyonlar oluşturmanıza yardımcı olu

Instagram Aktiflik Kapatma

Instagram aktiflik kapatma 2022 veya instagram aktifliği kapatma işlemleri günümüzde çok fazla kullanılan özellikler haline geldiler. Instagram uygulamasında bir çok kullanıcı zaman geçtikçe instagram

bottom of page