top of page
  • contact457686

En iyi Online Egitim Sitesi

En iyi online eğitim sitesi. Eskiden bilgiye ulaşmak çok zor bir şeydi, çalışmak isteyenin bir şeyler öğrenmesi için çok çabalaması gerekiyordu ancak günümüzde bir bilgiye ulaşmak o kadar kolay oldu ki biz bu bilgilere kolay erişimimiz olduğunu bildiğimiz için önem vermemeye başladık.

Bu yazımızda sizlere en iyi online eğitim sitesini liste halinde sıralayarak öğrenmeye çabalayan herkese yardımcı olmayı hedefliyorum. Bahsedeceğim sitelerin bir kısmı ücretsiz sertifika vermekte iken bir kısmı hem ücretli hem ücretsiz eğitim vermektedir.

11 En iyi online eğitim sitesi şu şekildedir;

en iyi online egitim siteleri

Türkiye'nin 11 En İyi Online Eğitim Sitesi Listesi

1)Toptalent

Toptalent CV'ine sertifika ekleyerek CV'ini güçlendirebilirsin. Böylece iş başvurularında öne çıkarsın. Toptalent 'nun sunduğu ücretsiz sertifika testlerini çözerek uzmanlığını gösterebilir ve e-sertifika almaya hak kazanırsın.

Udemy' nin bir çok farklı yerde görmüş olabilirsiniz Reklam ağını güçlü tutan bir sertifikalı online eğitim sitesidir ancak çoğu kişinin bilmediği bir şey var. Udemy sadece ücretli online eğitim sunan bir site değildir.

Eğer öğrenmek istediğiniz alanda ücretsiz eğitim bulmuşsanız, siteye üye olarak eğitimi ücretsiz olarak izleyebilirsiniz. Ücretsiz online eğitim arayanlar için en iyi seçeneklerden bir tanesi kesinlikle udemy diyebilirim

Udemy globalde çok popüler ve başarılı olan bir online eğitim sitesi olmasının yanı sıra Türkiye'de de çok popüler ve başarılı olmayı başarmış bir online eğitim sitesidir. Bu sayede isterseniz ilgi alanınıza dayalı Türkçe dil desteğine sahip bir çok eğitim bulabilir, isterseniz de bir çok farklı dilde eğitimleri "TL" fiyatlandırması ile sahip olabilirsiniz.

Peki Udemy de ücretsiz online eğitimleri nasıl bulacaksınız?

Yukarıda ki resimde de gördüğünüz gibi Udemy'nin anasayfasına gidip öğrenmek istediğiniz alanla ilgili bir kategori seçin.

NOT: Anasayfa da kategori seçmek için üye olmanıza gerek yoktur!

Ardından seçtiğiniz Kategori de birazcık sayfayı aşağı indirdiğiniz de karşınıza Filtrele , Puanlar, Süre gibi kısımlar çıkacaktır. Bu kısımdan Filtrele kısmına tıklıyoruz.

Ardından ücretsiz seçeneğini seçtikten sonra bitti tuşuna tıklıyoruz ve artık karşınıza eğer o kategori de ücretsiz bir eğitim çekilmişse hepsi karşınıza çıkacaktır.

NOT: Udemy'nin ücretsiz eğitimlerinde artık kursu bitirseniz de E-Sertifika vermemektedir ayrıca eğitmenlere anlık olarak soru soramamaktasınız ancak yine de çok iyi eğitimlerin bulunduğu bir platformdur.

Bu arada aktif olarak Udemy de Üst Düzey Eğitmen olarak görev yapmaktayım. Şuan için Wordpress Site Hızlandırma Eğitimim bulunmaktadır. Eğer Wordpress tabanlı bir web sitesine sahipseniz yada sadece öğrenmek istiyorsanız kesinlikle kursumu incelemenizi tavsiye etmekteyim.

"Wordpress Site Hızlandırma" bağlantısına tıklayarak eğitimimi inceleyebilir ve isterseniz satın alabilirsiniz ayrıca eğitimlerime ait indirimleri takip etmek istiyorsanız "Projelerim" sayfamızı düzenli olarak kesinlikle takip etmelisiniz.

Colaker Net Bilgeiş , ODTÜ tarafından kurulan bir Türkçe dil destekli ücretsiz online eğitim sitesidir. Tamamen Türkçe dil desteği bulunan bilgeiş platformu ücretsiz online eğitim veren siteler arasında en popülerlerinden bir tanesi diyebilirim.

Ücretsiz online eğitim veren bir site olmasına rağmen eğitimleri başarılı bir şekilde tamamlarsanız sertifika almanızda mümkündür. Bilgeiş'in amacı insanlara evinde oturduğu yerden bir şeyler öğreterek onlara yeni bir iş dalı açmaya çalışmak diyebiliriz.

Siteye üye olduktan sonra istediğiniz videoları izleyip ufak bir sınav oluyorsunuz. Ayrıca bir de ödev yapma olayı da var. Ardından tüm aşamaları tamamladığınızda sertifika almaya hak kazanıyorsunuz. Bilgeiş platformunda ücretsiz olarak sunulan bir çok Türkçe eğitimler bulunmaktadır.

Khan Akademi tamamen ücretsiz Türkçe ve yabancı dil destekli online eğitimler sunan bir eğitim platformudur. Hem dünyada hem de ülkemizde çok fazla ilgi gören khan akademi özellikle tamamen ücretsiz kullanılabilmesi sayesinde çok fazla talep görmektedir.

Diğer eğitim platformlarından farklı olarak okullarda gördüğümüz temel dersler üzerine eğitimleri de bulunan khan akademi bu özelliği ile bir çok öğrencinin ilgisini çekmeyi başarmış durumdadır.

Khan akademi ile eğitim alabileceğiniz örnek bazı eğitimler;

  • İlkokul Matematik, Fen, Sosyal Bilimler Ve Sanat

  • Ortaokul Matematik, Fen, Sosyal Bilimler Ve Sanat

  • Lise Matematik, Fen, Sosyal Bilimler Ve Sanat

dersleri örnek olarak gösterilebilir.

Yukarıda örneğini verdiğimiz derslerin bir çoğu Türkçe seslendirmeye sahip eğitimlerdir. Bu sayede Türkçe bir ders eğitimi arıyorsanız khan akademiyi inceleyebilirsiniz.

en iyi online ders siteleri

İstanbul İşletme Enstitüsü'nün kurduğu Türkçe kaynaklı bir online eğitim sitesi bulunmaktadır. Günümüz ihtiyaçlarına yönelik düzenli olarak eğitimleri güncellemektedirler. İstanbul İşletme Enstitüsü'nin tüm eğitimleri sertifikalı eğitim programlarına dahildir.

İstanbul İşletme Enstitüsü'ne ait eğitimlerin bir kısmı ücretli iken bir kısmı ücretsizdir. İstediğiniz eğitime katılarak öğrenebilir ve sınavından başarılı olarak sertifika sahibi olabilirsiniz ancak ücretsiz olarak aldığınız sertifika e-sertifika oluyor. Evinize kargo ile sertifika almak isterseniz ayrı olacak ücret istiyorlar.

Diğer online eğitim sitelerinden farklı olarak eğitimleri canlı izleme şansınız da bulunmaktadır. İsterseniz video olarak takip edebilir, isterseniz de canlı olarak derslere katılıp öğretmene sorular sorabilirsiniz, yani eğitime kayıt olduktan sonra dersleri dinleme tarihleri var ve o tarihler arasında dersleri canlı olarak takip edebiliyorsunuz.


0 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Mimari Cizim Programlari

Mimari çizim programları, mimarlar, mühendisler ve inşaat müteahhitleri gibi profesyoneller tarafından kullanılan yazılımlardır. Bu programlar, mimari tasarımların ve projelerin çizimlerini, 3D modell

Animasyon Yapma Programları

Animasyon yapma programları, animasyon oluşturmak için kullanılan yazılımlardır. Bu tür programlar, çizimleri veya 3D modelleri kullanarak hareket ettirilebilen animasyonlar oluşturmanıza yardımcı olu

Google Arama Geçmişi Silme

Google Arama Geçmişi Silme Nasıl Yapılır? diye internette sürekli aratıyoruz. Google da yaptığınız tüm aramalar kayıt altında tutuluyor ve kimimiz bundan rahatsız olarak silmek istiyor işte bu yazımız

bottom of page